I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 3, 2009

Hari Isnin (3 August 2009)

assalamualaikum...hehe...errkkk...nasib baik mlm nie klas pj ganti dibatalkn...huhu...sgt suke!!start petang td badan rase x sedap...mcm nk demam je...ohhh noo....da la skng nie musim H1N1...ni bru pas mkn panadol...Anith bagi...hopefully ok la...aku sgt mls nk pegi klinik...harinie mkn nasi goreng kt kafe je...huhu...sbb da xde pilihan len....skng nie tgh nk wat assignment Kemahiran Belajar (KB)...haha...actually da lame gak cikgu bg keje nie...tp bru mlm nie terkial2 nk wat...hhahah..pemalas btol aku nie...td 4org classmate aku MC sbb demam...mar,a'ai,azie n azri...kesian dorg...ishhh...aku geram btol la dgn pengurusan asrama nie...lampu kat bilik aku nie da seminggu da x idop...da wat report tp xde ape2 tindakan ponn,,,skng nie ktorg juz bukak lampu study je...terang mne sgt la lampu study nie...ntah2 2/3 ari lg pon mati gak,...aduhhh...ktorg kt bilik nie da mcm candlelight dinner da...hahaha...romantik je...wakaka...mlm smlm aku call aida(ex roomte kt kmns)...wahhh...time tu aida n sya tgh lepak2 kt astaka smbil tgk bintang...aku sgt jeles...rindu sgt nk lepak2 dgn dorg...sya ckp smlm aida bwk lauk itik lg...haha...dlu die pnah bwk gak skali...tu la 1st time aku mkn daging itik..haha...best gak la...rse mcm ayam je...huhu...weh k la...aku nk smbg assignment nie...salam.. :)

No comments: