I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 2, 2010

akhirnya aku kembali ke pangkuanmu...

huhu...ketika ini aku sedang duduk keseorangan di dalam sebuah bilik di ipgm kampus pendidikan islam...iaitu di blok C432...roommate blom sampai lagi...otw..kejap lagi sampai la kot...

aku n family bertolak drpd jb lbh krg dlm pkol 8.30am...alhamdulillah kami selamat tiba pada jam 12pm...lebih kurang la...bukak je pintu bilik....waaahhhhh.... menarik...hahhaa...berabuk giler...klo pijak memang confirm hitam la kaki...huhu...

mule2 skali bersihkan bilik...lap2 sume...then amek barang dlm stor...bile aku bukak pintu stor...ya Allah...ade kucing...siap bwat pelaburan lagi kt dlm tuhh...eiiyuuu...geli gler lahh...barang aku da mmg selamat da kne timbus dgn beg2 len...nsb baik ayah tlg amekkn...tu pon ade 1beg lagi yg blom jmpe...ntah mne dia terselit...nti la cari...pastu kesian pulak tgk beg sape tah yg menjadi lokasi pelaburan sang kucing...huhu...aku pon pelik mcm mne kucing tu bley msok dlm stor tu..padahal tingkap n pintu ditutup...hebat btol kucing zaman skarang nehh...haha...


lepas tu...mula la kerja2 mengeluarkan semua baju2 dan barang2 lain daripada beg dan plastik2...time2 aku susun baju2 tu...aku perasan baju aku nampaknya semakin bertambah...smpai suro ibu bwk balik sket bju2 yg kemungkinan besar tidak akan dipakai...mmg penat la kemas bilik nie..nasib baik ayah,,ibu n adik ade tolong...klo aku bwat sorg2 mau lepas kemas aku pengsan kejap...haha...


ok...lepas solat zohor...ktorg gi makan jap kt caiyo ...uhuhu... lepas makan mereka hantar aku pulang ke ipis...lepas salam2 sume mereka pon pulang ke jb..~the end~


p/s:tajuk agak poyo ye...

No comments: