I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 18, 2010

hari yg ceria...

weehhooo...opsss...assalamualaikum...hehehe...
today mau story pasal aktiviti meronda2 di jb ..ok.....around kol 10  memulakan perjalanan dgn menaiki proton saga 1.3 yg dipinjam drpd ayah...mule2 agak cuak coz ni 1st time aku drive to bandar jb...lalu highway...kete banyak...waa..takutt...tp berbekalkn sekelumit semangat yg dtg dri dlm diri ...aku memandu dgn poyonye...haha...
alhamdulillah...sampai gak di smk sultan ismail a.k.a ssi dlm kol 10.40 kot... msok je kt ssi...hatiku terdetik...'wahhh grand giler ssi skng...'...maklumlah..bangunan baru da siap...dewan sultan ismail pon da di modified...bagus2...tujuan utama pegi ssi adalah utk mengambil sijil spm...so tempat yg dituju ialah pejabat...




wajah baru ssi


sijil spm

ok..then ktorg singgah kat Hutan Bandar...dekat je dgn ssi..cari tpt parking dlm HB takde...full...so aku pon park jela kt tepi jalan...then menapak ke Atap Berlian...foodcourt HB..terus ke Athirah Eatery kerana aku mengidam nk makan char mee...yess...yess...char mee ade!!! hehe...


kiri:milo ice n char mee
kanan:horlick ice n koloh mee

kenyang gler mkn char mee tuh...x abes aku mkn...huhu...ok...next destination... jusco tebrau city...drive ikot jalan jauh...sbb tu la satu2nye jalan nk ke jusco yg aku tau...haha...lepas tu bley plak salah jalan...nasib baik jmpe gak menatang jusco tu...

smpai jusco around 12 sumthing...trus gi wayang...fuhh...super ramai org...especially dak2 skola....byk cte yg full...alice in wonderland smpai kol 4 pnye da full...nk tgk niyang rapik plak cte tu start kol 4...lmbt sgt...so last2 ktorg tgk cte V3....ala...cte arahan farid kamil tu...ermm...ok2 jela cte tuh...then after cte abes around 3 smthing...pas solat zohor ktorg ronda2 jusco tu...xbli ape2 pon...nk mkn kenyang lg...dan secara tiba2 sakit pinggang melanda diriku....huhu...ishh...spoil btol...so  duduk kejap kt kerusi2 yg disediakan kt situ...

oleh krn da bosan kt jusco...ktorg decide nk blah dri situ...ok...kemudian cari parking tak jumpe!! hahaha...sangat sedih (bace dgn style madam rathi tau liyana)...haha...aku ingt aku park dkt Y..tp x ingt Y bpe...abes 1 carpark ktorg pusing...yess....'haa..tu dia..JLP96_ _ kan??'...haha...nasib baik jumpe...klo tak mmg aku nanges kt situ...haha...pstu ingt nk gi sutera mall...tibe2 mse kt dlm kete ayah msg tnye kt mane...aku pon tros ckp otw nk balik...so konklusinya aku pon drive ke tmn damai jaya...huhu...


No comments: