I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 11, 2010

budak sekolah part1

entry ini dikarang khas sempena kesedihanku kerana tidak dapat bersama2 rakan2 yg lain ke ssi anniversary fiesta yg telah berlangsung pd 27-28 mac 2010 yg lalu...

sedang aku duduk keseorangan bersama sebuah laptop dan handphone di sisi di bilik yg indah ini...indah ker??haha...tiba2 xtau nk buat apa...tiba2 kebosanan melanda..dan idea utk entry ini hadir tanpa diundang...

kawan2! aku sgt rindu nk happy2 dgn korg...rindu zaman sekolah...rindu ssi...rindu semuanya...

ok..di sini aku nk cerita pengalaman pahit manis aku ketika bergelar budak sekolah...
bce la klo rajin ye...

form1
kelas 1 gemilang...sume kawan2 baru kt klas tu...shanur,ain,shep,sarah,seha,benyai,haiqal,nityah,su shen...form1 sgt best...enjoy je keje kami...time cikgu tade ktorg lepak2 kt blkg klas...sgt seronok...layankan kepala kawan2 yg senget tu...berlakon aksi ragut2 dgn shep...gosip2...layan benyai n haiqal yg gila...layan nityah n su shen yg gelak mcm pontianak...haha...pokoknya best tahap bling bling ar...huhu...cikgu2 pon sgt best...cikgu shahpul (ajar geog) dgn ayat fevret die 'ko jgn men gila dgn aku...'haha...david salu kena dgn cikgu tu...pastu muka cikgu shahpul akan blushing bila ktorg tnye bila dia nk kawen dgn kak sabrina (akak pembantu makmal)...haha..skng da kwen da pon...ouhh yeahh...cikgu agama pon best...ustaz rock + ensem...hoho...suke dgr story dia...pasal mak dia suka mkn pizza la..apa2 jela...huhu,,,kh..cikgu how...ayat maut die yg membuatkan aku gelak mcm nk maty..'awak ckp sy cantik mcm munge raye?'haha...sume huruf b akan bertukar menjadi huruf m...hehe...form1 gak la pertama kali seumur hidup aku...aku telah disembur dgn tehtarik berharga rm1 yg dibeli di hutan bandar oleh shep....haha..sbbnye sgt simple...aku ckp kt shanur mcm ni..'eh shanur..tu kwn ko yg gler tu kan??' lantas shep pon pandang la kt kwn shanur tu...lepastu secara tiba2 air yg dia minum pon tersembur kt aku...ahaha..kuang asam shep...huhu...kiranya form 1 mmg super duper best la...time free2 je lepak2 kt blakang gym...merepek entah ape2...sampai sume kerusi kt blkg gym tu ktorg bagi nama...

form 2
ermm...2 cerdas...mse nie xde ape2 yg best sgt...masing2 da len2 class...ade bebrape org je yg still sekelas dgn aku...bese2 je time nie...xde kenangan yg best giler...

form3
haha...3 arif...dis year konon2 busy dgn pmr...haha...konon je...ape yg best ek time ni?? time bm dgn cikgu shakir best...hp die asek2 bunyi je dlm class...1 ari x bunyi x sah...yg aku dgn syan tukang gelak2 time hp die bunyi....kawan2 time ni pon not bad...kepala senget jugak...seha,anas,ain,ismat,amir n yg len2...time english..ismat salu kne pggil dgn cikgu...tp disebabkan cikgu tu x tau nme die so cikgu tu akan panggil dia 'boy at the back'...smpai satu ari tu..si ismat siap buat nametag ltak kt ats meja sbb taknak cikgu tu pggil dia 'boy at the back' lg...huhu...alhamdulillah...result pmr time ni ok gak...cume geog dpt b...maybe sbb aku salu gelakkn cikgu shahpul kot...tu yg x dpt a...huhu

p/s:nantikan sambungan cerita ini dlm budak sekolah part 2...kisah yang lebih menarik yg blaku ketika form4 n form 5 a.k.a zaman kegemilangan

No comments: