I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 11, 2010

Pelik Sangat Ke Nama Blog Aku Nih ?


  1. Header Ben Ashaari Blog
    tu haaa..kat atas tu :)

  2. okay :)

  3. Sila ceritakan dari mana korang boleh dapat nama blog korang tu ..
    Nama blog cik aied ialah bola bola bulat sebabnya dulu masa tahun bila tah ada rancangan kelab pop dekat astro..then ada satu episod tu footballer jadi peserta...masa tu aidil zafuan, zaquan adha n idris karim kalo tak silap yang jadi peserta...lepastu...setiap team kan kena ade tagline sendiri..dan tagline dorg 'bola bola bulat'...haha..cik aied rasa mcm comel je nama tu... masa tu belum ade blog lagi..tiba2 tahun lepas tergerak hati nak buat blog...fikir2 nak letak nama ape...tiba2 teringat pulak nama bola bola bulat tu...memandangkan cik aied pun agak meminati bola sepak...so cik aied pun cilok la nama bola bola bulat tu jadi nama blog...sekian terima kasih :)

  4. Apakah maksud disebalik nama blog korang ..
    maksudnye...errr...bola = bulat... takde la maksud sangat pun rasanya...

  5. Siapa orang kuat blog korang tu ..
    orang kuat?? saya lahh! kan blog saya....saya update..saya edit..semuanya saya! hahaha

  6. Angan angan terhadap blog tu ..
    nak jadi feymes macam blog abg ben! hahaha..perasan kau cik aied!

  7. Kalau nak tukar nama blog , korang nak tukar nama apa ..
    err..belum terfikir lagi nak tukar...mungkin kalau tukar nak letak 'saya cikgu comel' hahahaha

  8. Kalau berkemampuan , korang nak iklankan blog korang tu kat mana ?
    dekat papan2 iklan kat tepi jalan tu...lalalala~

  9. Blog yang pastinya wajib korang singgah setiap hari .. Satu je yeer ..
    alamak! takde la...sume blog yg dah update sumenya cik aied singgah :)

  10. Sila lengkapkan .. SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA .... tidak lebih 20 patah perkataan ..
    SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA DI SINI SAYA DAPAT MEREPEK SESUKA HATI SAYA. WALAUPUN ORANG TAK SUKA, TAPI SAYA SUKA.
    (fuhh..tepat 20 pp)

8 comments:

nazirulhazwan~ said...

feymes cm abg ben jer??cm den takmau.haha

~hAKim ZaiLAn~ said...

ni bakal cikgu ea..haha..

zaMir said...

bola bola bulat...hmmm...best gak name nih...jo tgk saya punya pulak...

Nur Azila Ismail said...

hihi . mmg cute . bola2 bulat

cik aied said...

nazirulhazwan: pon bole la..hihi
hakim zailan: yupsie..insyaAllah
zamir: da singgah blog kamoo ;)
nur azila ismail: tq syg :)

Cikgu Fikri said...

Pergh...
Aku xsangka ko join nama pelik blog..
huuhuh..
mmg aku suka nama blog ko...
unik tapi pelik..
wah, lps ni glamour ko aida..
huhuhu

cik aied said...

fikri:haha..saje2 je join...dah takde keje..huhu

chaya^aine said...

bola bola bulat..hehehe...