I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 17, 2011

gerko ohh gerko!

Assalamualaikum :)
Cik Aied nak bagi teka-teki ni...
Hari ni hari Ahad...so semalam hari apa?
Kak Sal : grrr..hari Sabtu laaa... takkan hari raya pulak...
Cik Aied : memang la hari Sabtu..siapa kata hari raya...
zzzzz...lawak nak kena penampar...
ok..semalam hari Sabtu...
Cik Aied dan Cik Wahida Salleh, Cik Yaya serta Cik Wani berkampung di bilik C419 untuk menyiapkan backdrop gerko...dan juga brochure...dan lain-lain...
gerko?? untuk apa?
haa..mende ni untuk simulasi Majlis Perasmian Penutupan Permainan Tradisional Anjuran PISMP 1.06...walaupun simulasi sajerr tapi still kena buat betul-betul..serius-serius...memerlukan kerjasama yang jitu daripada semua ahli kelas...huhu
dari pagi sampai petang duduk kat bilik C419 tu... memang penat tak hengatt laa...
tapi takpe la..berkorban untuk agama, bangsa dan negara kan... amende pulakkk...haha
setelah bertungkus-lumus, memerah keringat, membanting tulang...
inilah hasilnya...





ok..memang puas hati bila dah siap...
dah plan baik punya untuk hias kelas kami bagi simulasi Majlis Perasmian Penutupan Permainan Tradisional Anjuran PISMP 1.06...
tak sabar nak hias kelas...ngeee~
namun begitu..hancur luluh hati kami apabila lalu di hadapan kelas petang semalam...
di hadapan pintu kelas terdapat sehelai kertas kuning yang mencurigakan...
haha...yang pasti bukan surat ugutan Ah Long la kan...
kat kertas tu menyatakan bahawa kelas kami akan digunakan untuk temudga KPLSPM bermula 18 april-21 april...
ouhhh..WTF (What The Frog)
rasa macam nak nangis je masa tu...
haa..jangan nak kata ktorg cengeng mengeng ke hape...
korang tak rasa kepenatan ktorg membuat mende2 tu semua...
jadinya terpaksa la kami memikirkan lokasi kejadian...eh ape pulak...lokasi majlis yang baru...
kawan-kawan PISMP 1.06 jom fikir sama-sama!



3 comments:

Cikgu Fikri said...

Dik!!!
ko memang terbaik....
aku respek ko...
uhuhuhhu :)

ctecahrahim said...

wah good luck semua.....semoga program berjalan lancar...:)

cik aied said...

fikri : kte same2 terbaik..hehe
ecah : alhamdulillah..sumenye berjalan lancar.. :)