I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, May 10, 2014

Novel

assalamualaikum!
hai uollsss..
nak tau tak..dalam seminggu dua ni.. iolss telah membuat cubaan utk mencari mood utk membaca buku..
jadi iolss telah membaca beberapa buah buku sebagai langkah untuk mencari mood membaca buku ilmiah utk peperiksaan yang bakal menjelang.. fuhh..ayat sadiss!

ok..fyi..sekarang ni aku tengah addict dengan novel-novel keluaran fixi.. ni semua hasil didikan si fikri.. dia yang perkenalkan novel ni masa kat kelas before praktikum hari tu.. masa tu dia tunjuk kat kitorg novel HILANG.. terus berebut-rebut nak baca novel tu.. lepas HILANG.. baca ASRAMA pulak.. cerita tentang hantu-hantu kat asrama.. serius seronok!

baru-baru ni aku baca novel TEMAN ROH, NGERI, dan GANTUNG... bagi aku novel-novel keluaran fixi ni memang best! sebabnya dia lain daripada novel-novel lain yang cerita cintan-cintun tu kan.. yang ni lebih mencabar..haha.. next nak baca MURTAD, AJAIB dan KACAU pulak.. tapi tunggu lepas exam n lepas kawen la..haha

tapi dalam banyak-banyak novel fixi ni aku lebih minat nak baca novel-novel yang ada unsur seram dan penyiasatan cthnya kes bunuh ke.. best sgt.. kalau cerita yang lain-lain tu macam kurang berminat sangat la..

hari tu sempat la beli novel AJAIB, KACAU n satu lagi novel bukan keluaran fixi.. tajuknya JANGAN BACA NOVEL NI... orang kedai tu kata ada sorang kawan dia terus kena kacau lepas baca novel tu.. bila aku dengar je terus rasa takut nak beli.. tapi encik tunang beria-ia suruh beli.. last-last aku beli jugak..tapi nak suruh dia baca dulu.. aku nak baca sem depan.. bila dah ada teman hidup..wakakaka

ni la antara novel yang telah aku baca..




semua gambar adalah dari google

jadi kepada uolss yang belum try baca novel keluaran fixi ni.. silaa laaa cuba baca.. pastinya berbaloi-baloi...haha