I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 20, 2009

char mee takde... :(

salam...huhu...selamat hari ahad...ermm...memandangkan arini ari ahad...ayah pon x keje...so aku menyuarakan keinginanku yang melonjak2 untuk makan char mee kt Hutan Bandar...ayah oke jer..pkol 9.30am ktorg kuar rumah...perjalanan dari rumah ke HB memakan masa selama 30minit....utk pengetahuan korang HB nie la tempat aku lepak2 n makan2 mase time skola dlu...dekat je dgn skola aku...huhu..x caye tnye anith...hehe...kt area HB tu ade skola aku (SSI)...skola anith (SAB)..n skola foon yew 2...ermmm...ok...sampai kt HB..ayah pon parking kete n ktorg terus menuju ke gerai yg menjual char mee iaitu 'Athirah Eatery'....yes...yess...kdai tu bukak...tapi bile sampai kt kdai tu je..pakcik tu ckp..'arini saye x berniaga...nk kemas2 kdai je'...huaaaa...hampanya aku....isk3..x dapat mkn char mee...xpela...xde rezeki kot...

so ktorg pon berlalu pergi dari 'Athirah Eatery'...mkn kt gerai len plak...mcm2 gerai ade kt medan selera HB atau lebih dikenali sbg Atap Belian ni...ermmm...byk btol mknn...x tau nk mkn ape...last2 ktorg mkn lontong kering,nasi lemak,kuih lopes,roti canai,n tosai...tidak ketinggalan teh panas...huhu...sudah kenyang...ape lagi..bayar n then blah la...hehe...mse kt tgh mkn tu tringat jap kenangan lepak2 kt situ time skola dlu...hahaha...rindunye...

ermm...sebelum pulang ktorg singgah kipmart tampoi jap...ibu n ayah bli sotong,udang n ketam...aku dgn adik plak round2 kipmart tuh...pastu bru la ktorg balik rumah...:)



p/s: bile la dapat mkn char mee... :(

No comments: