I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 19, 2010

100th follower!

Assalamualaikum...
woot..woottt...pagi2 cik aied on9 tadi tengok2 je dah ada 103follower...takda la pagi sangat pun sebenarnya...hihi
cik aied pun excited lah nak tengok sape lah yang bertuah jadi follower ke 100...
sekali...
sekali...
sekali...
tengok kat shoutbox...
ada orang cakap dia follower ke 100...
eh..eh...ehh...
macam kenal! adoiii...budak cicak ni rupanya..haha
meh kita kenal2 sikit dengan budak cicak ni...
actually dia ni classmate cik aied masa sekolah rendah dulu...
sekolah apa??
teka lahh...

kak gayah: saya nak teka! sekolah sukan bukit jalil!
pak seman: pakcik tau! sekolah agama arab!
cik aied: aiyooo...kak gayah! nampak muka ktorg ni macam atlet negara ke??huhu.. pak seman! ni lagi melampau...cik aied bahasa arab darjah khas pun dapat gred 8 je...aduiii..malu..malu...

haa...sekolah ktorg ialah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sekolah Kebangsaan Taman Damai Jaya, Skudai Johor Bahru

haaa..baru betul! hihi...
okay,,,berbalik kepada encik cicak tadi,,,
nama sebenar dia : Mohd Shafiq Firdaus bin Adnan (err...encik cicak..betul tak? ingat2 lupa la..kalau salah mintak ampun ye...hihi)
kenapa panggil cicak: sebab ape ek? tah la,,,tapi memang sejak kecik lagi panggil cicak...
sekarang ni belajar kat UiTM...diploma teknologi tekstil..
err..nak tau banyak lagi??
tengok jela blog dia! klik sini!

to encik cicak! nah hadiah sempena ko jadi follower ke 100..hihi






10 comments:

Cikgu Fikri said...

wah...
tahniah..
alang2 tgh rmai suka terjah blog ko ni,
cuba tgk ranking blog ko kt Malaysia..
taip jerk link blog ko kt kotak SEARCH web ni tau..
ni webnyer:

http://www.alexa.com

cik aied said...

hihi...xde la ramai mana...blog ko lagi ramai..huhu...ok nti aku try k..hihi

Ain Zulaikha said...

tahniah :)

cik aied said...

thanks ain zulaikha ;)

nazpunyerblog said...

alorh ,nape pakcik cicak?napa bukan puan cicak ??haha..btw ,cngrte yaww ..:)

cik aied said...

nazira:laaa..abes puan cicak lambat sangat! kan pakcik cicak dah dapat..huhu

shanur said...

laaaa! aku follower ke bape wehh?

cik aied said...

shanur: ko follower ke bpe tah.. 90 sumthing la..huhu

Chuck Revenge said...

hahaha. thanks aida. dapat award siot aku. :D
comfirm aku amek award tuh. :D

cik aied said...

chuck: hikhik...amek2! award tu mmg khas utk ko..hihi