I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 8, 2011

KLCC? Midvalley? Mines? Alamanda?

Assalamualaikum!
yay! yay! hari ini hari Sabtu!
hari apa??

kak kiah: hari tanpa beg plastik...!
cik aied : ok..ok..itu betul...skema betul jawapan kak kiah nih!haha

ok..semua orang tahu yang hari Sabtu merupakan hari cuti kepada kebanyakan manusia-manusia di Malaysia ini.
Cik Aied yang sememangnya seorang manusia ni pun cuti la juga... pagi-pagi lagi Cik Aied dah bangun..lepas solat Subuh tak tidur balik ok! haha..nampak sangat tak pernah buat! sebab tu sibuk mencanang! hihi...
pagi-pagi lagi sudah dengar manusia-manusia dekat sini bersiap-siap..mahu meronggeng lah tu... ada yang pergi KLCC lah..Midvalley lah... Mines lah...Alamanda lah... cemerlang kamu semua!
Cik Aied pergi mana?
Cuba teka?
Cik Aied yang comel lagi ayu dan kurus serta jelita (antonim ye)... tak pergi ke mana-mana pada hari ini...
Cik Aied hanya menghabiskan masa di bilik sahaja dengan melakukan kerja-kerja bilik (gantian kepada rumah) dan menyiapkan presentation bagi subjek Kaedah Pengajaran BM SR...
baik kan? baik kan?
siapa nak buat calon menantu sila hubungi 0123456789... pilih la antara nombor-nombor tersebut dan susun..kemudian dail...ok..idea ciplak...terima kasih =__=

err...baru dapat borang Biodata Penghuni Kolej Kediaman Siti Khadijah... ada ruang untuk isi kebolehan dan keistimewaan... gila bola sepak Malaysia tu boleh dikira keistimewaan tak?? hihi
ada sesiapa yang tahu keistimewaan Cik Aied? kalau ada..boleh dail nombor yang korang cipta tu..

ok..sudah ketandusan idea-idea bernas! chow!





2 comments:

iniialahaku said...

mid valley trsgt rmai org tgk wyg ri ni..ntah movie pa yg best pon xtawla..

cik aied said...

iniialahaku : tu la...my fren pun ckp ramai org kt mid semalam..huhu