I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 7, 2011

Marah??

Assalamualaikum!
Marah??
apakah yang dimaksudkan dengan marah?
menurut Kamus Dewan Edisi Ke-4 marah bermaksud... err...cari sendiri lah ye...hihi

okayh! okayh! straight to the point... tadi cik aied baca metro online... sekali ternampak artikel yang bertajuk "Tarik Nafas Hilang Marah"...

klik sini untuk artikel!

eh...betul ke?? senangnya!
haa..korang dah baca belum artikel tu??
kalau belum baca pergi baca dulu! kalau tak..cik aied marah korang...hehe

haa...menurut Pakar Perunding Psikiatri Fakulti Perubatan Universiti Teknologi Mara (UiTM), Dr Osman Che Bakar, cara untuk menghilangkan marah adalah menarik nafas panjang...

Pakar Perunding Psikiatri yang cakap okayh! bukan cik aied si Pakar Tidur yang cakap ok..hehe

betul ke tak..itu yang menjadi persoalannya...tapi rasanya betul lah kot kan?

jadi..kalau siapa-siapa yang marah tu...silalah tarik nafas panjang-panjang ye... ;)



5 comments:

Zara Hannan said...

Zara marah. zara suka diam.. pastu ok r. :) tapi kalo marah tahap bangang memang luah kan terus marah tu. hoho. takut tak? :D

cik aied said...

zara hannan: hihi..part diam tu ok lagi..part marah terus tu agak seram..hihi

Liyana said...

mak aku cakap kalau tengah marah istighfar banyak-banyak lepas tu nnt terus tak marah lagi. afdal kan? hehe :)

sissyira said...

salam


syira kalau marah suka diam seribu bahasa :D

cik aied said...

liyana: cemerlang mak kau! hihih
sisyira: wsalam...diam lebih baik kan? hihi