I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 21, 2011

Zaquan Adha dan Ayu Raudhah selamat diijabkabul


ALOR SETAR 21 Jan. - Pelakon popular, Ayu Raudhah Che Wan dan pemain bola sepak kebangsaan, Mohd. Zaquan Adha Abd. Razak sah bergelar suami isteri setelah selamat diijabkabulkan, di sini hari ini.
Ayu, 27, dan Zaquan, 24, dinikahkan oleh Imam Masjid Sultanah Bahiyah, Mustafa Kamil Abdul Jamil dalam satu majlis di masjid itu di sini pada pukul 3.30 petang.
Pada majlis itu, Ayu diwalikan abangnya, Roshidi Che Wan, 31.
Zaquan yang juga pemain skuad Negeri Sembilan melafazkan akad nikah dengan sekali lafaz sebelum menandatangani ikrar sebagai pasangan suami isteri dan kemudian diikuti dengan acara menyerahkan mas kahwin berupa wang tunai RM1,888 dan menyarung cincin ikatan pernikahan dan acara membatalkan air sembahyang.
Majlis serba sederhana itu turut disaksikan oleh lebih 100 jemputan termasuk ibu Ayu, Zabedah Saat; ibu bapa Zaquan, Abd. Razak Abdul Radzak Salleh dan isteri, Azizah Arshad, anggota keluarga serta rakan kedua mempelai.
Majlis persandingan mempelai akan berlangsung malam di rumah pengantin perempuan di Taman Mawar di sini bermula pukul 8 malam yang dijangka dihadiri lebih 1,000 jemputan termasuk rakan artis dan pemain bola sepak negara. - Utusan


p/s: selamat pengantin baru :)
baju dorg macam tak cantik la...hihihi 




6 comments:

Nadhirah-chan said...

alhamdulillah , dah nikah pun . tapi betul la kak . asal baju cam baju tradisional org jawa eh ? huhu :)

cik aied said...

nadhirah-chan: hihi...kalau ayu pakai tudung betul2 mesti lagi cantik kan...

saffa f enrique said...

strongly agree ngn p/s tu . mmg tak cantik lgsung . pakai tudung pun mcm nak tak nak je kan . tp sbb lawa ngn ensem , no biggie la sume bende tu :)

cik aied said...

saffa f enrique: hihi..tu la..biar la dorg kan..asalkan dorg bahagia sudeehhhh...hihih

نورّالعينِ said...

bestnya boleh kawin...huhuhu

cik aied said...

hihi..kawin la..huhu