I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 22, 2011

Pejam Celik Pejam Celik (Apa hubungan Cik Aied dengan Zaquan Adha dan Aidil Zafuan?)

Assalamualaikum :)
Selamat hari Sabtu..sikit lagi nak masuk ke hari Ahad...
Cik Aied baru lepas menonton movie.. cerita Aku Masih Dara... saja je tengok untuk menghilangkan kebosanan..
ok..berbalik pada tajuk di atas.. PCPC=Pejam Celik Pejam Celik.. bukan Putri Cahaya Putri Cahaya je Cik Mira..hihi...
tadi Cik Aied bosan-bosan..biasalah hujung minggu kan... so Cik Aied pun gatal-gatal tangan la google gambar perkahwinan Zaquan Adha dan Ayu Raudhah... Alhamdulillah..selamat dah mereka kahwin... macam tak percaya pun ada...
gambar pernikahan Ayu Raudhah & Zaquan Adha

Yelah.. dulu Cik Aied dan Cik Shanur memang kipas-susah-mati la dekat si Zaquan dan Aidil tu... masa tu umur Zaquan dan Aidil dalam 19 tahun macam tu la..muka pun budak-budak lagi...kali pertama Cik Aied tengok dorang ni dekat majalah Arena Bola Sepak.. masa tu Cik Aied Form 2 kalau tak silap...
Lepas tengok gambar dorang dekat majalah je..terus gunting gambar tu..letak kat belakang Diari Pelajar supaya orang lain boleh tengok gambar kembar kacak tu  kat belakang diari Cik Aied...Cik Aied memang tak pernah lupa bawa diari pergi perhimpunan...kalau tak nanti pengawas catat nama...hihi
Sejak Form 2 sampai la ke Form 5..rasanya kawan-kawan Cik Aied semua tahu kot yang Cik Aied ni kipas-susah-mati kembar tu...
Setiap hari mesti gosip dengan Cik Shanur pasal si kembar...kami tak pernah ketinggalan sedikit pun informasi pasal mereka.. girlfriend..skandal...makanan kegemaran...biodata..semuanya lah..semuanya dalam tangan kami berdua...kalau nampak gambar dorang dekat surat khabar atau majalah mesti kami gunting dan buat koleksi...hihi..sebelum gunting tu kami jerit-jerit dulu bila nampak ada gambar si kembar...OSG = Ouhh So Gedik..
Tapi..tapi..tapi..itu semua dulu..beberapa tahun yang lepas... sekarang kedua-dua kembar sudah kahwin...dengan selebriti lagi... macam tak percaya je si kembar dah kahwin...macam tak percaya si kembar dah semakin tua... dan macam tak percaya Cik Aied pun dah makin meningkat usia... apa-apa pun selamat pengantin baru kepada Zaquan Adha dan Ayu Raudhah.. :)
tiba-tiba 'ter'suka bila tengok gambar ni...
atau lebih tepat lagi yang ini..
macam comel kan?
hepp..hepp...laki orang tuhh! haha
rindu pula zaman kipas-susah-mati T_____T


p/s: si kembar sudah kahwin..Cik Aied bila lagi ye? wakakaka...
p/ss: ni semua kenangan ye..diingatkan sekali lagi...KENANGAN!

SUMBER GAMBAR : http://www.ohbulan.com/

7 comments:

dak eina said...

kamu muda lg laaa :D

cik aied said...

dak eina: yeke muda? mcm dah x bpe nk muda je..hihih

.:: Zul ::. said...

uisy~ kawen ngan orang setaman ngan aku tuh~

cik aied said...

zul: yeke? awat tak habaq awal2??haha

zeera said...

alamak,now da bpunya
takpe nasib baik player selangor tue belum kahwin lagi
hehehe :)

siradz said...

perghh~comel gmbo yg aidil ngan zaquan uh!^^

cik aied said...

zeera: yg selangor tu blom kahwin lagi...tp mslhnye kte yg nk kwen dgn org lain...hihi
siradz: haha..comel kan?haha