I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 12, 2011

Cat?? Kucing?? Meowww??

Assalamualaikum!
hye semua! selamat hari Sabtu!
hari ni Cik Aied bangun awal pagi, konon-konon nak buat assignment lepas basuh baju pagi tadi...
tapi sampai sekarang satu kerja pun tak menjadi...
=__=
tadi Cik Aied nak sidai baju, lepas Cik Aied sidai baju je Cik Aied pun nak masuk bilik semula la kan..
takkan nak tayang muka dekat pekerja yang buat wiring dekat bawah blok tu pulak..
sekali...
dua kali...
tiga kali..
empat kali....
Cik Aied nampak taik kucing kat depan bilik!
WTF! (What The Frog!)
geram!
geram!
geram!
dua hari lepas kau berry depan tangga sebelah bilik aku!
hari ni kau berry depan bilik aku!
eh..tandas dekat la..
pegi la tandas! adoooiiiii!
(err...patut ke kucing pergi tandas?)
ok..kalau kau tak nak pergi tandas pun kau jangan la berry merata-rata!
depan bilik aku pulak tuhhhh! 
eiiiii...kalau ikutkan hati...memang Cik Aied campak je kucing tu dari atas ke bawah!
nasib baik la Cik Aied ni waras lagi...huhu
hurmm...
sabar jela :(
ok lah..selamat berhujung minggu buat semua! 

6 comments:

student said...

nasib baik cik aied waras ye...:)

cik aied said...

student: huhu..tu la..nasib baik kan..huhu

NANA NAZIRA.. said...

kihkihkih..
cian awk..

cik aied said...

nana: huhu..tu la..kesan kte.. :(

belog saya a.k.a naz said...

haha..siot nye cat ..lau naz tak kira waras ke tak,da kena humban da terus.:)

cik aied said...

naz : haha..tu kejam namanya..haha