I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 11, 2011

sebelas lapan

assalamualaikum :)
jam sekarang menunjukkan angka 1:23
cantik nombor..hihi
saje je nak merepek sebenarnya...
tajuk entry ni sempena tarikh hari ni ye adik-adik
bukan formasi bola sepak ke ape ye..
hari ni tidur lewat sikit...
konon-konon buat kerja lah kan... 2 minit buat kerja....5 minit main Angry Bird...
ohhh nooo! sejak bila Cik Aied terjebak dengan kegiatan ini! tidak!tidak! hahaha
mata dah mengantuk sebenarnya..tapi saja je cari pasal tidur lewat kan..
esok susah pulak nak bangun sahur..hahaha.. (kira bangun sahur lah kan walaupun bangun, minum air masak sambil tutup mata then tidur semula)
hahaha..teruk betul..anak siapa lah ni...
kadang-kadang terfikir macam mana lah ibu Cik Aied boleh bangun awal pagi macam nak pergi menoreh...siapkan makanan bagai untuk bagi kitorang 1family makan...
waaa..waaa..waaa..adakah Cik Aied akan menjadi seperti ibu apabila telah berkahwin nanti?? hahaha..itu yang kita tak tahu...
ok dah..cukuplah sampai di sini
sedang membayangkan juadah berbuka puasa untuk esok...
mesti menyelerakan..weee~
adakah ini juadah untuk esok?? mungkin ya..mungkin tidak...hihi
^_^

p/s: rindu masakan ibu :(

2 comments:

my short name is zaty said...

angry bird ? comel angry bird tu..kalau ade yg happy bird mesti lagi comel ! ^^

Putri Cahaya / Cikgu Amira said...

awk da senget sgt ni..pegi tgakkn..:p