I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 16, 2012

The Manhattan Fish Market

Assalamualaikum :)
Dating with ain and her sister..
breakfast at hutan bandar-leisure mall (bowling n karaoke)-ksl city (the manhattan fish market)

1st time makan kat sini..
dah lama aku perhatikan je kedai ikan ni..
tapi baru hari ni berkesempatan singgah..
akak yg kerja kat kedai ni ingat ktorg singaporean sbb dia kata tudung aku macam org singapore selalu pakai..haha..lucu kakak ituu..

okay.. kat bawah ni air yg ain minum..namanya Gummy Bear..
rasanya macam chewing gum.. sedap!~
air ni magik tau... sebelum dikacau airnya berwarna biruuu... lepas dikacau airnya bertukar menjadi hijau!
sila lihat gambar...hehe

SEBELUM

SELEPAS


kat bawah ni pulak iced latte yang aku minum..
biasalah.. keluarga-keluarga coffee ni memang menjadi pilihan utama aku kalau pergi makan-makan.. kecuali kopi hitam pekat la.. yang tu kurengg sikit.. 
iced latte ni warna sebelum dikacau and selepas dikacau pun lain.. tapi tak obvious macam gummy bear tadi..hehe
tapiiiii iced latte ni tak sedap.. pahittt sangaaattt...

SEBELUM 


 SELEPAS

 okay..ni gambar piring..biasalah..orang jakun memang mcm ni..hewhew

okay...kami bertiga makan Feeesh 'n Cheeese..
pada aku tak la sedap sangat mende ni..
ok..ok je.. 



p/s : aku suka tengok makanan yang b4 makan kena fire2 dulu kat atas dia tu...macam cooliooo..haha ;)

No comments: