I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 12, 2013

Buang Masa

assalamualaikum!
heeee~
sekarang tengah rasa rimas sebabnya walaupun kipas kat depan muka tapi tapak tangan dan tapak kaki tetap sejuk dan berpeluh...
ni la masalah aku..bahasa saintifiknya penyakit hiperhidrosis.. kalau nak tau lebih lanjut sila google sendiri..
tapi penyakit aku ni tak la teruk sangat.. setakat rasa basah kat tangan je.. ada yg lagi teruk sampai menitis2...huk2.. syukurlah aku tak macam tu...
yg ni pun dah buat aku tak selesa..
yang paling tak best bila time tangan aku basah ni aku kena salam dengan org.. time tu lap2 la sikit tangan..nanti org geli pulak..tsk2 T_T
lagi satu kalau time exam.. sibuk kita nak menulis..sibuklah tapak tangan ni berpeluh.. nanti kertas jadi lembap..grrr...
tapi mende ni tak la jadi setiap masa sepanjang hari 24/7.. bila2 dia nak jadi..dia jadi lah..haha..suko hati ekau ajo yoo..

orite! back to the topic!
sebenarnya aku rasa cuti ni aku baaaaaannyakkkk sangat membuang masa lagi2 dengan fb.. tak tau la ape yg ada kt fb tu..asyik refresh2 news feed je.. padahal banyak lagi kerja aku tak siap.. ni haaa.. nak karang cerita kanak-kanak ni.. tak siap2.. nak edit2 tajuk untuk fail praktikum pun tak siap lagi...
bila nak bukak folder tu je terus jadi malas.. last2 click mende lain..haha..contoh macam sekarang ni laaa.. tujuan asal on laptop sebab nak karang cerita kanak-kanak...tapi aku pergi karang cerita kat blog pulakkk...grrrrr!

tapi sebenarnya compared to another holiday yang ni kira aku rajin sikit la sebab banyak benda jugak yg aku dah buat cuti ni.. cuma kerja yang aku mention tadi tu je yang agak liat sikit nak buat..haha..nanti dah nak naik cuti baru la terkais-kais nak buat.. time tu tengok cermin dan cakap "padan muka kau"...haha

mihihi...insyaAllah this weekend nak pergi shoooopppiiinnnggg kat ayer hitam..yayyy..yayyy... lepas tu tak sabar tunggu end of this month untuk settlekan beberapa perkara...

tapiiiiiii... sekarang ni...iols sedih sebab mysuperduperlovely jaguhhhh belum siap cat... dah 2minggu lebih dah ni... patah kaki kat rumah.. nak bawak kereta ayah kena fikir doploh kali dulu...fikir nanti kena lalu jalan sempit ke tak..jalan sesak ke tak...haha..dasar penakuttttt! dulu masa belum dapat jaguh dah berani dah bawak kereta ayah tu.. tapi sejak2 dah selalu drive jaguh yg kecil molek terus scaryyyyy dengan kereta besauuuu...ish3..

ok dah! jangan kacau aku!
nak karang cerita kanak-kanak..haha
bui bui~

No comments: