I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 18, 2010

Jatuh Cinta! [Part 1]

Assalamualaikum...
okay..pagi2 ni kita jiwang2 sikit eh?
tajuk je la yang jiwang tapi isinya hampeh! tak jiwang langsung! korang percaya tak?? kalau tak percaya meh baca entry ni sampai habis...
macam ni...cik aied rasa la...cik aied sedar yang cik aied ni dah jatuh cinta...
jatuh cinta pada apa?? itu yang menjadi persoalannya! hihihi...
cik aied ni jenis yang kalau dah suka kat sesuatu atau seseorang tu mesti cik aied tak pandang yang lain dah...
contoh: selalunya kalau cik aied nak pergi beli kain untuk buat baju raya...ibu cik aied mesti pegi kedai tu and usha2 kain2 kat kedai tu lama2...tapi cik aied pulak...kalau cik aied sekali pandang tu cik aied kata kain tu cantik maknanya kain tu lah yang menjadi pujaan hati dan akan dibeli...hihi
lagi..lagi...banyak jugak la kes macam tu yang cik aied dah lalui...
tapi kadang2 tu cik aied ada la jugak yang confuse2 nak buat pilihan...tu sebabnya kedua2 benda atau orang tu mempunyai tarikan yang sama dan cik aied confuse utk pilih yang mana satu...
haaa..kali ni ada lagi satu kes yang membuatkan cik aied tak tidur malam dan asyik terbayang2 seseorang atau sesuatu tu...insyaAllah..cik aied akan berusaha untuk mendapatkannya...

heee~ sape pandai cubalah teka apa yang sebenarnya yg telah memikat hati cik aied....


6 comments:

Cahaya Senja said...

saye nak jawab boleh cikgu??hehe ;p

cik aied said...

haha...sila2...kalau betul dapat hadiah pakej percutian di rumah sendiri...hihi

Cikgu Fikri said...

err..

aku ker?

hahahahahaha..
(kalau muaz bcer, mampus dia kejar aku ngan LC dia...hahahaha)

cik aied said...

fikri:hahahha... byk la kau!
eh aku rase result kte dpt kt mktb nty la..kte mana bole check result on9..aku bkak website ipis td rmai dak2 yg mengeluh sbb x bole check result on9...huhu

Zara Affendi said...

huhhu..susah nak tekaa... ade klue tak?hoho ^_^

cik aied said...

zara affendi: hihi..nak clue jugak ke?? ok..ok... clue nya... "berwarna hitam"...