I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 18, 2010

Jatuh Cinta! [Part 2]

Assalamualaikum ;)
Cik Aied baru pulang dari Jusco Tmn Universiti...
Mencari pujaan hati...
tapi..tapi..tapi...pujaan hati dah tade... waaa..sedih3...
haha..tak la sedih sangat sebenarnya..sedih sikit je... tapi sedih jugak la...
actually cik aied nak beli kasut kuliah la...
nak tgk tak rupa kasut tu??



bukan ni!




haha...ni pon bukan! gila nak pakai kasut ni gi kuliah...hihihi





ni pun bukan..ni kasut pujaan hati encik fikri!

haha..gila ke nak pakai kasut2 macam kat atas tu pegi kuliah! dengan baju kurung! tak mencerminkan guru langsung! hahaha
yg kat bawah ni baru betul!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

fuhh..puas google! tapi jumpa yg ni je...lebih kurang mcm ni la kasutnya..heels dlm 1inci.. pastu tempat nak masukkan kaki tu keliling dia ada getah...macam comel la kasut tu... tapi yang pic ni tak comel sangat..hihihi

takpe lahh..cari kat tempat lain je..maybe ada yg lagi cantik...kasut tu bukan rezeki cik aied kot..hihi..ok la..bye~

p/s: thanks to google for the images ;)


8 comments:

misz myza said...

eh.. me pun kena beli kasut gak.. isnin ni dah start lecture... hehehehehe..

A.D.A.M. said...

oh tidak! -.- teringat gak yg kelas nak start x lame lagi. ahhhh.

cik aied said...

misz myza: hehe..jom pegi beli sama2..hihihi

cik aied said...

A.D.A.M: tidakkk jugak! hihihi

NANA NAZIRA.. said...

awk jgn sedih tau..
nnt kte hadiahkan awk kasut selipar jepun satu..
wat g kuliah..
kompom 1 kampus dgr awk jln.. hihhi..

cik aied said...

nana:haha..tanak!tanak!hihi

cik ainisha said...

memg cumil pon aied kasut nie... sy bnyak koleksi.. nak2..? hahh

cik aied said...

cik ainisha: nak! nak 3pasang boleh??hihi