I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 18, 2010

Perasaan Skuad Malaysia

Assalamualaikum...
hee~ beberapa minit saje lagi sebelum sepak mula separuh akhir kedua AFF Suzuki Cup..perlawanan antara Malaysia dan Vietnam...
Tadi player number 24..mohd muslim ahmad call cik aied...hahaa..sungguh perasan...dalam mimpi je la cik aied oii..hihihi...
masa call dalam mimpi tu dia kata team malaysia semua ok2 je...sihat2... tapi dorg takut sikit utk game malamni..hihihi
cik aied pun cakap la suruh dorg cool saje...jangan takut2...sebab kelebihan kat team malaysia sekarang ni...cuma kena pertahankan gawang je la...jgn bagi bolos...huhu...lepastu tengah syok2 borak2 tiba2 line terputus pulak...haha... tak habis2 perasan...

ok...kalau hari tu cik aied bagi nasihat kat pemain malaysia..hari ni cik aied nak bagi nasihat kat penyokong malaysia:
1. sila la pakai baju biru atau kuning utk menunjukkan semangat kesukanan anda semua.
2.pastikan anda menonton siaran langsung perlawanan ni di kaca televisyen di rumah/kedai atau di mana saja anda berada.
3.doakan harimau malaya menang!
4. akhir sekali...kalau dorg kalah...tetaplah sokong dorg sebab kalau bukan kita yg sokong siapa lagi nak sokong kan? tak kan suruh rakyat vietnam sokong malaysia pulak...memang tak la kan...hihi...
ok la...apa2 pun...

GOOD LUCK HARIMAU MALAYA!
langkah terakhir sebelum ke final bertemu sang garuda