I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, August 20, 2011

Shopping at Jalan TAR

assalamualaikum :)
tadi Cik Aied pergi berbuka puasa dekat Alamanda :)
tiba-tiba terasa nak update encik blog..
hari Rabu (17.8) hari tu Cik Aied, Cik Ella, Cik Wiwie, Cik Anith, Cik Mira, Encik Mu'az, Encik Najib dan Encik Azri telah pergi membeli-belah di Jalan TAR...weee~weee~ (bunyi angry bird..hihi)
hari Rabu hari tu kami cuti Nuzul Quran (Selangor cuti..tapi Johor tak cuti ye tuan-tuan dan puan-puan)..sebabnya Johor ambil cuti awal Ramadhan... Selangor tak ambil.. :)
okay..berbalik kepada cerita Jalan TAR...syurga membeli-belah terutamanya ketika musim perayaan...
memang rambang mata tengok barang-barang kat sana...
Cik Aied tak beli apa-apa sangat pun... beli tudung 3 helai je..
kanak-kanak yang lain memang shopping sakan la..huhu..maklumlah nak raya kan...hihi
sebagai orang Johor ni kali ketiga Cik Aied pergi ke Jalan TAR..
tu pun sebab belajar dekat Selangor kan...
kalau tak memang mimpi la nak pergi...hihi
seronok sangat berjalan dengan kanak-kanak bertujuh tu...
melayankan karenah sorang-sorang...
nak belikan untuk mak la, girlfriend la, ayah la... macam-macam...hihi
Cik Aied la yang jadi perunding imej masa mereka nak belikan barang-barang untuk orang kesayangan... untung orang kesayangan mereka tu..huhu
berjalan-jalan kat sana memang penat..tak payah cakap la...
macam nak pengsan..
ok la..jom tengok gambar!






3 comments:

Cikgu Fikri said...

untunglah..................
huhuhu........

cik aied said...

fikri : ko pegi tak? ko nk pegi kan?

zuhailazulkifli said...

heeeeee, gambar kite :DD