I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 14, 2012

My Drama Queen Partner

assalamualaikum
jam menunjukkan angka 12:42..
mata ni tak rasa mengantuk pun lagi..
sejak cuti ni memang biasanya paling awal tidur pun pukul 1.30-2.00pagi..hewhew

nak cerita sesuatu yang membuatkan aku gelak guling-guling malam ni (means semalam)
beberapa hari lepas..aku ternampak gambar bff aku konvo diploma kat uitm shah alam
rasa happy dan teruja tgk dia pakai jubah konvo..
dah grad dah bff aku yg sorg ni..
ni la kawan gelak-gelak dan gila-gila masa sekolah dulu..especially masa form 4 dan form 5..
bila aku nampak pic konvo dia tu terus aku menyonteng wall dia...


haha... tu la ayat-ayat drama aku dengan bff aku si liyana ni..
dulu masa sekolah ktorg memang suka jadi drama queen..haha
ayat yang membuatkan aku gelak guling-guling tadi adalah ayat "ada pelajar yang suka cakap, sangat sedih"
haha...pada korg mungkin ayat ni biasa je kan..
tapi ni sebenarnya ayat yang cikgu biology aku (cikgu rathi) selalu gunakan masa dalam kelas bio..
sebabnya kelas aku ni kelas hardcore..
budak-budak kat kelas aku sukaaaaaaa sgt berborak masa dia mengajar...
ayat yang dia guna tu diujarkan mengikut intonasi dia tersendiri..
hahaha...

dulu cikgu ni pernah marah ktorg 1 kelas sbb bising masa dia mengajar..
kata dia "nanti kelas 5 bestari semua become a doctor..then u will become what? nurseee?" *utk makluman kelas 5 bestari tu kelas pertama..hehe

huhu..tiba-tiba teringat semua kenangan masa sekolah :'(
rindu kawan-kawan semua..
insyaAllah ada masa dan panjang umur kita jumpa ye :)

No comments: